کاش دخترم شبیه تو بود

خدایاااااا زمین نمیای ....

کاش دخترم شبیه تو بود

کاش دخترم شبیه تو بود

کاش تو مادر دخترم بودی

بعد سالها هنوز میگم

جای این زن کاش تو همسرم بودی

این زن شبیه تو نمیبوسه

این زن شبیه تو نمیخنده

کاش مثل تو موهاشو وا میکرد

ولی همش موهاشو میبنده

تو کنار مرد خودت خوشبختی تو خوشبختی....

من با این زن اما فقط همخونم

گاهی وقتا اسمشم نمیدونم....

پریشونم پریشونم....

تو خونمون هر شب زمستونه

من منشا سرمای این خونم

این واسه من میمیره اما من

تنها واسه تو زنده میمونم.......

لنزای رنگیشو که میذاره تو خونه بهتر میشه رفتارم

این زن همون لحظه که شکل تو میشه بهش میگم دوسش دارم.....

تو کنار مرد خودت خوشبختی....

تو خوشبختی

من با یه زن اما فقط همخونم

گاهی وقتا اسمشم نمیدونم...................................!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت12:05---2 ارديبهشت 1394
سلام نارفيق حالت چطوره ؟
کسی که راحت تو رو میذاره زیر پاش میره

دو قدم جلوتر داره زیر پای کسی دیگه له میشه

قانون طبیعت اینه از هر دستی بدی میگیری !. منتظرم...


مهرزاد
ساعت23:19---20 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمیشه افتخار بدین اون ته ته های وبتون رو بوفه بشینیم و ما رو یه جایی تو وبتون جا بدین و همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


InSaNe
ساعت12:25---10 بهمن 1393




آنقدر عاشقانه زندگی کن



که اگر روزی



رازهایت فاش شد



بغض دنیا بترکد…..!


مجی
ساعت1:59---2 بهمن 1393
سلاااااااااااام
منم مجتبییی
منو یادته ؟!(:
ادرستواز وب قبلیم پیداکردم
راستش وبم خراب شده
چی بگم
دیگه وقت نمیکنم وبلاگمودرس کنمو نظرو این حرفا
ایشالاموفق باشیییی (:



سحربانو
ساعت15:58---10 دی 1393
سلام شیما
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

شیما بهم سر بزن منتظرتم


آرمین
ساعت16:56---26 آبان 1393

پاسخ::)


دختر سرگردان
ساعت15:18---16 آبان 1393

پاسخ::((((


آرمان تویسرکانی کرزانی
ساعت2:16---9 آبان 1393
سلام و درود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:, ساعت 18:18 توسط شیما |